środa, 10 października 2012

:)

Witam!
Długo mnie tutaj nie było.
Palinka zmotywowała mnie do napisania tego postu.
Pewnie jedyna osoba która ogląda mój blog. U mnie się dużo zmieniło.
Dałam sobie czas do 20 września, jeżeli nie znajdę rodziny to rezygnuję z programu na rzecz ostatniego roku studiów. Tak się stało. Zanim mi profil wyłączyli to miałam w roomie 4 rodzinki! byłam na skraju załamania nerwowego! Dlaczego tak późno! Kiedy już 3 tyś. za szkołę zapłaciłam. Nie opłacało mi się tracić takiej sumy. Ale wyjadę do stanów! Na 100%! skończę szkołę, obronię się i wtedy mogę jechać. Przeraża mnie ponowne wypełnianie wszystkiego i odkładanie kasy (wcale moje konta się ona nie trzyma:( ) ale dam radę. Grunt to mieć pozytywne nastawienie do życia! :D Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia!
Od czasu do czasu będę tu coś pisała, jak mi ktoś przypomni!  :)

3 komentarze:

  1. A to nie mogłaś po prostu zmienić daty wyjazdu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogłam. Gdyż planowany wyjazd (po studiach) jest dłuższy niż 6 miesięcy i od nowa trzeba bedzie referencje zbierać bo te już nie będą aktualne :/

      Usuń
  2. 37 yrs old Office Assistant IV Thomasina Hegarty, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like Outsiders (Ceddo) and Shooting. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a Mercedes-Benz 500K Roadster. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń