poniedziałek, 9 lipca 2012

first.

Witam!
To mój pierwszy wpis, mam nadzieję, że będzie więcej!
Zacznę od przedstawienia się. Mam na imię Basia, mieszkam troszkę w małej miejscowości nad morzem i troszkę w Toruniu :) zależy od humoru ;p
Mam 25 lat (tak wiem stara dupcia jestem) ćwierć wieku na karku. Studiuję i pracuję. Ogólnie jestem zadowolona z życia. Studiuję fizjoterapię - kocham to co robię i wierzę w to że uda mi się je dokończyć. Pracuję w sklepie z art. dla zwierząt. Bardzo fajna praca. Czasem asystuję lekarzowi weterynarii przy różnych zabiegach operacyjnych. Pisałam wcześniej, że wierzę w to że uda mi się je dokończyć.
Chodzi oczywiście o studia. Planuję wziąć dziekankę i wylecieć na rok do USA a jak mi się spodoba to zostać na 2 lata :) Jestem na 3 roku. Teoretycznie na 4 piszę licencjat, no ale zobaczymy jak to się wszystko potoczy!

Napiszę troszkę też o moich planach boskich! Jadę daleko, opiekuję się bezproblemowymi dzieciaczkami, jak będzie super zostaję na 2 rok, w trakcie tych 2lat poznaję męża i nie wracam ;p Wszystkim znajomym wyśle zaproszenia. Warto mieć marzenia. We wtorek (3.07) miałam rozmowę z konsultantką :) No i chyba mi się udało! Czekam aż mi sprawdzą aplikację w necie. Niecierpliwie... bo chciałabym już poznać ta Perfect Family najlepiej z okolic Florydy :>

Najbardziej boję się tego, że wrócę +20kg albo i więcej. Nie wiem jak tam z jedzeniem ale planuję wprowadzić zdrowe odżywianie się. Ja ogólnie jestem już gruba (do Miami na plaże to się nie nadaję) wiec nie chcę nawet tych 4kg więcej!

Chciałabym już się pakować, organizować prezenty dla Host'ów, stresować się pierwszym lotem ... Poczekam i zobaczymy co to będzie! Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. o super, kolejna au pair! A w jakiej agencji jestes?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w Au Pair in America :) Mam nadzieję że będzie wszystko ok!

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy chciałabys wylecieć?

    OdpowiedzUsuń
  4. We wrześniu :) Kurcze już tak się napaliłam na ten wyjazd!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też :-) tylko, że ja w styczniu-lutym. Już sie nie mgoe doczekac az bede mialam perfect match :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A masz już room otwarty? :) Ja myślę że za tydzień mi otworzą może.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak mam, ja aplikacje juz gdzieś w marcu wypełniałam:-) heeh a room mam chyba od kwietnia otwarty. A chce wyjechac do stycznia/lutego wiec mam duzo czasu. Niedlugo pewnie za filmik się zabiorę. A Ty nie stresuj się tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, ciesze sie kolejnym blogiem! :)
    i mam taka małą sugestię dotyczącą czcionki, tę, którą masz ustawioną zle się czyta...;)

    OdpowiedzUsuń